Pardot
Het beheren van uw leads
Elke websitebezoeker wordt opgeslagen in Pardot als visitor. Zodra een visitor zijn e-mailadres achterlaat op uw website wordt de visitor geconverteerd naar een prospect. Vervolgens krijgt u realtime een melding als uw prospect activiteiten verricht op uw website of tijdens uw e-mailcampagne. Allemaal via Salesforce op elk device. Verder heeft u de mogelijkheid zelf een score toe te wijzen aan (inter)acties van en met de prospect. Bij een bepaalde score wordt de prospect in Salesforce automatisch geconverteerd.
Kwalificeer uw leads op een eenvoudige manier (leadkwalificatie)
Pardot beschikt over tools om meer (online) leads te genereren, zodat er een constante aanvoer is van hoogwaardige prospects naar de pijplijn. Door een score mee te geven aan alle activiteiten van de prospect kunt u uw prospects kwalificeren en prioriteren. U kunt ook taken aanmaken voor uw marketing- of salesteam bij activiteiten van de prospect. Op die manier bereikt u de juiste prospect op het juiste moment, wat de sleutel is om meer online leads te genereren.
Volg uw klant met Google AdWords
Verbind Pardot met uw Google AdWords account om meer prospects te volgen die bij u terechtkomen via paid search, die de meest betrouwbare online leads genereren. Op deze manier kunt u zien hoe de prospect op uw website is gekomen, de daadwerkelijke kosten per gekwalificeerde lead en de SEO ROI. Ook dit helpt om meer online leads te genereren.


E-mailcampagnes en landingspagina’s met formulieren
Ontwerp landingspagina’s in Pardot en voeg dynamische formulieren hier aan toe. Zo maakt u voor elke websitebezoeker een formulier met perfect passende vragen. Dit alles met behulp van eenvoudig te beheren drag-and-drop tools.
Voer A/B testen uit voor landingspagina’s
Laat het onderzoeken van mogelijkheden om meer online leads te genereren aan Pardot over. Optimaliseer uw landingspagina’s automatisch met behulp van A/B- en multivariate testen.
Personaliseer de aankoopervaring
Pas e-mail en webcontent dynamisch aan op basis van de score, de branche en de functie van een prospect.
Customer Journey en rapportages
Met behulp van de journey builder van Salesforce Pardot is het eenvoudig om alle denkbare scenario’s te maken in Pardot en daar een actie aan te hangen zoals een e-mailcampagne of een taak voor uw marketing-/salesteam. Vervolgens kunt u met rapportages duidelijk de resultaten weergeven.
Geef de resultaten duidelijk weer in overzichtelijke rapportages
Verkrijg inzicht in wat de daadwerkelijke ROI van uw marketingacties is met behulp van closed-looprapportage. Krijg inzicht in het succes van campagnes, de status van uw salesfunnel en meer. Stel rapporten op over de levenscyclus om beter inzicht te krijgen in de status van de verkoopcyclus. Ontdek waarom prospects in de funnel blijven steken. Kijk verder dan de kosten per klik en ontdek op welke wijze de campagnes van Google Adwords van invloed zijn op uw bedrijfsresultaten. Zo kunt u eenvoudig meer online leads genereren. Wilt u dit ook? Neem dan contact met ons op via 030 737 03 22 voor het maken van een afspraak.

Meer informatie?
Wilt u meer informatie over Profit4SF of een afspraak maken?